به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

تصاویر بازیگران و هنرمندان ایرانی در اینستاگرام (210)
یکشنبه 10 تیر 1403
   تصاویر بازیگران و هنرمندان ایرانی در اینستاگرام (210) تصاویر بازیگران و چهره های مشهور ایرانی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده اند  را می توانید در مجموعه زیر مشاهده کنی
جای تبلیغات شما
خرید شارژ
برترین کاربر ماه
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
تبلیغات
جای تبلیغات شما
پنل کاربری
تعبیر خواب
تازه های سرگرمی
پزشکی و سلامت
شیرینی پزی
اموزش پزشکی
خدمات وب و اسکریبت
خدمات بانکی
علمی و اموزشی
dream interpretation
مطالب مستند
مطالب خواندی
سریال
قصه ما مثل شد
ترفند
اموزش اندروید
آمار سایت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 1302
  • کل نظرات : 5
  • آمار کاربران
  • کل کاربران : 1
  • افراد آنلاین : 244
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 2,011
  • گوگل امروز : 6
  • آی پی امروز : 409
  • بازدید دیروز : 70
  • گوگل دیروز : 4
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید هفتگی : 3,512
  • بازدید ماهانه : 12,780
  • بازدید سالانه : 52,940
  • بازدید کل : 1,186,735
  • اطلاعات
  • امروز : یکشنبه 10 تیر 1403
  • آی پی شما : 13.59.103.62
  • مرورگر شما : Safari 5.1
اتاق آرزو
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
خبرنامه
خبرنامه
با عضویت در خبرنـــــــــامه می توانید آخرین مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید .
آرشیو ماهانه
هایپرتمپ دات آی آر
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تصاویر بازیگران و هنرمندان ایرانی در اینستاگرام (210)
  • تعداد بازدید : 213
  • تصاویر بازیگران و هنرمندان ایرانی در اینستاگرام (210)

     

    تصاویر بازیگران و هنرمندان ایرانی در اینستاگرام (210)

    تصاویر بازیگران و چهره های مشهور ایرانی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده اند  را می توانید در مجموعه زیر مشاهده کنید. 

     

    این سری استوری که ملاحظه میکنید را امیر محمدزند به اشتراک گذاشته. آنقدر در هیچ فیلم و سریالی جای ندارد که بازپخش یکی از کارهای قدیمی اش از شبکه آی فیلم انقدر برایش افتخار انگیز است!

    تصاویر بازیگران و هنرمندان ایرانی در اینستاگرام (210)

    صبحانه عاشقانه برزو ارجمند و همسر عزیزش. جان؟! از کجا فهمیدیم عاشقانه است؟! خب معلوم است، از اینکه صبح روز ولنتاین رفته اند!
    تصاویر بازیگران و هنرمندان ایرانی در اینستاگرام (210)

    توئیتی که مهناز افشار در درفت توئیترش آماده گذاشته و پیش از هر بازی دربی آن را آپلود میکند. اوکی مهناز جان، ان شاالله از بازی بعد.
    تصاویر بازیگران و هنرمندان ایرانی در اینستاگرام (210)سعید عزت اللهی فوتبالیست جوان تیم روستوف روسیه شب گذشته میهمان رامبد جوان در خندوانه بود.  
    رامبد: چی شد که به سینما علاقه مند شدی؟
    سعید: همش از یه لایک شروع شد…
    تصاویر بازیگران و هنرمندان ایرانی در اینستاگرام (210)اماان از این لایک.. امان! 
    تصاویر بازیگران و هنرمندان ایرانی در اینستاگرام (210)نیکبخت واحدی بالاخره به بلاتکلیفی پانزده ساله ی خود پایان داد، البته در روزهایی که دیگر گرایش قلبی او برای هیچ کسی اهمیت ندارد.  
    تصاویر بازیگران و هنرمندان ایرانی در اینستاگرام (210)خوشحالی دو تن از پرچم فروش های جلوی درب استادیوم آزادی پس از دربی. 
    تصاویر بازیگران و هنرمندان ایرانی در اینستاگرام (210)خودت را ناراحت نکن مریم جان، خیلی ها در اینستاگرام مثل تو هستند. تقریباً همه ی چهره ها!  
    تصاویر بازیگران و هنرمندان ایرانی در اینستاگرام (210)سلفی مهراوه ی پرسپولیسی در کنار امیر جعفری استقلالی در پشت صحنه تمرین تئاترشان.  
    تصاویر بازیگران و هنرمندان ایرانی در اینستاگرام (210)پیمان معادی هم لو داد که استقلالی است. 
    تصاویر بازیگران و هنرمندان ایرانی در اینستاگرام (210)عکس دسته جمعی ستاره ها پس از تماشای دربی. آخر سر همین دوستی هاست که برای طرفداران هر دو تیم میماند. (خبر رسید برنده جایزه حال به هم زن ترین جمله ی ماه شدم)  
    تصاویر بازیگران و هنرمندان ایرانی در اینستاگرام (210)این عکس از صفحه باشگاه استقلال را صرفا به این دلیل انتخاب کردیم که نتایج جدیدترین شرلوک هولمز بازی خود را خدمتتان عرض کنیم: همان طور که ملاحظه میکنید، دکتر جواد ظریف یک استقلالی است!  
    تصاویر بازیگران و هنرمندان ایرانی در اینستاگرام (210)خیلی ها بودند که در این 5 سال هیچ تیمی نداشتند و هیچگاه از گرایش های رنگی خود چیزی نمیگفتند ولی برد استقلال باعث شد ناگهان به فکر عرض اندام بیافتند! اوضاع اینطوری بود که قبل از دربی فقط سام درخشانی و امیر جعفری را به عنوان استقلالی می شناختیم ولی از دیروز عصر به این ور تعدادشان به چند صد نفر رسیده است!  
    تصاویر بازیگران و هنرمندان ایرانی در اینستاگرام (210)آخرین استوری محسن افشانی پیش از دربی :)))  
    تصاویر بازیگران و هنرمندان ایرانی در اینستاگرام (210)در هیاهوی دربی ترلان پروانه یاد تیم اصیل و ریشه دار پاس تهران را زنده کرد. تیمی که به دست وزارت ورزش دولت قبل سلاخی شد. 
    تصاویر بازیگران و هنرمندان ایرانی در اینستاگرام (210)– قرار بود چهار صد بدی نامرد.. روش حساب کرده بودم! 
    + برو ندارم… سر ماه میدم، آبرومو نبر.
    تصاویر بازیگران و هنرمندان ایرانی در اینستاگرام (210)سلفی فقیهه سلطانی و دخترش گندم که بی شباهت به مادرش نیست. 
    تصاویر بازیگران و هنرمندان ایرانی در اینستاگرام (210)یکی دیگر از استقلالی های هیدن شده که پس از دربی از هیدن در آمد.  
    تصاویر بازیگران و هنرمندان ایرانی در اینستاگرام (210)پس از سوزش و اشتعال، یک مرحله بالاتر داریم به نام “گداخته شدن”، مهرداد میناوند در لحظه گذاشتن این پست در این مرحله بوده است! 
    تصاویر بازیگران و هنرمندان ایرانی در اینستاگرام (210)پانته آ بهرام هم لو داد که اسقلالی است.  
    تصاویر بازیگران و هنرمندان ایرانی در اینستاگرام (210) لحظه ای که با خنده و شادی از جلو بودن تیم محبوبت به محل تخلیه استرس میروی و پس از 3 دقیقه بازمیگردی و میبینی که تیمت 2 بر 1 عقب است!
    تصاویر بازیگران و هنرمندان ایرانی در اینستاگرام (210)فقط حمید فرخ نژاد :))) برایش فرقی ندارد که بازی دربی است یا لیگ لوشامپیونه فرانسه! او طرفدار برزیل و آبادان است!  تصاویر بازیگران و هنرمندان ایرانی در اینستاگرام (210)آزاده نامداری عکسی از مهدی رحمتی به اشتراک گذاشت تا بیشتر حرص پرسپولیسی ها را در بیاورد! رحمتی با ادا و اطوار های عجیبش در بازی دیروز، نامزد دریافت جایزه زرین “تندیس مجتبی محرمی” شد. جایزه ای که در پایان لیگ به بی اخلاق ترین بازیکن اهدا خواهد شد.
    تصاویر بازیگران و هنرمندان ایرانی در اینستاگرام (210)“خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر استِ” واقعی را در چهره مهدی مهدوی کیا ببینید.  
    تصاویر بازیگران و هنرمندان ایرانی در اینستاگرام (210)بهنوش جان تبریک میگویم بابت عشق ماندگار و شیرین ات، ولی جسارتاً این داستان مربوط به کوروش کبیر و برادرش نبود؟! 
    تصاویر بازیگران و هنرمندان ایرانی در اینستاگرام (210)شِپِل و مِپِل و هَپَل عید امسال میهمان خانه ها خواهند بود.  
    تصاویر بازیگران و هنرمندان ایرانی در اینستاگرام (210)مریم جان حالا چون امسال کسی را نداشتی بهت خرس صورتی بدهد دلیل نمیشود که کلاً این روز را زیر سوال ببری! انشاالله سال های بعد، نا امید نباش.  
    تصاویر بازیگران و هنرمندان ایرانی در اینستاگرام (210)آناهیتا همتی، یکی دیگر از استقلالی های نوظهور.  
    تصاویر بازیگران و هنرمندان ایرانی در اینستاگرام (210)برخی ها هم که نگران دل چرکین شدن فالوئر های خود هستند، به صورت غیر مستقیم و با عناصر موجود در عکس به استقلالی بودن خود اشاره کردند.
    تصاویر بازیگران و هنرمندان ایرانی در اینستاگرام (210)لیندا کیانی روز گذشته به مناسبت سالمرگ فروغ فرخزاد خود را به ظهیرالدوله و مزار این شاعر فقید رسانده بود. روحش شاد. 
    تصاویر بازیگران و هنرمندان ایرانی در اینستاگرام (210)ای بابا! نشد که! دانستن اینکه شما پیش از تماشای کدام فیلم این سلفی را گرفته اید خیلی برای ما مهم است! 
    تصاویر بازیگران و هنرمندان ایرانی در اینستاگرام (210)سامان احتشامی در کنار مامان عزیزش. آرزوی سلامتی داریم بزای همه مادر های نازنین.  
    تصاویر بازیگران و هنرمندان ایرانی در اینستاگرام (210)خاطره خانم اسدی هستند.  
    تصاویر بازیگران و هنرمندان ایرانی در اینستاگرام (210)خیلی ساعد را دوست داشتم. حیف. ای کاش هیچگاه نمی فهمیدم به صورت فینگیلیش تایپ میکند… 
    تصاویر بازیگران و هنرمندان ایرانی در اینستاگرام (210)سلفی سحر قریشی در کنار سمانه پاکدل و دوست عزیزشان، لحظاتی پیش از شروع یکی از بیرحمانه ترین هجوم های تاریخ معاصر.  
    تصاویر بازیگران و هنرمندان ایرانی در اینستاگرام (210)لوس مامان در چه حالیه؟! چه خبر از کلاه گیس مظلومی علی جان؟! :)))  
    تصاویر بازیگران و هنرمندان ایرانی در اینستاگرام (210)حضور بر سر مزار فروغ فرخزاد یکی از واحد های مهم دوره روشنفکر بودن است و اگر در موقع مناسب در آن جا حضور پیدا نکنند، خواهند افتاد. 

    نویسنده : ایمان تاریخ : سه شنبه 26 بهمن 1395 امتیاز :
    موضوعات : متفرقه , تفریحی , اخبار ,
    برچسب ها : تصاویر بازیگران و هنرمندان , عکس بازیگران و هنرمندان , عکس بازیگران و هنرمندان ایرانی , عکس بازیگران و هنرمندان با خانواده هایشان , عکس بازیگران و هنرمندان با همسرانشان , عکس بازیگران و هنرمندان خارجی , گالری عکس بازیگران و هنرمندان , عکس های بازیگران و هنرمندان ایرانی , گالری عکس بازیگران و هنرمندان ایرانی , عکس بازیگران هنرمندان , عکس بازیگران و هنرمندان آریا پیکس , عکس بازیگران و هنرمندان ایرانی در برزیل , عکس بازیگران و هنرمندان در برزیل , عکس بازیگران و هنرمندان در شبکه های اجتماعی , عکس بازیگران و هنرمندان در مراسم مرتضی پاشایی , عکسهای بازیگران و هنرمندان ایرانی , عکس بازیگران و خوانندگان ایرانی , عکس بازیگران و خوانندگان ایرانی با همسرانشان , عکسهای بازیگران و خوانندگان ایرانی , عکسهای قدیمی بازیگران و هنرمندان ایرانی یادش بخیر ,
    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در جریان بگزارید.

  • کد امنیتی رفرش
    تبادل لینک
    سامانه تبادل لینک هوشمند لینیک تبلیغات رایگان - درچ رایگان آگهی و تبلیغات پارتیشن و مبلمان اداری - فرآذین تولید کننده پارتیشن و مبلمان اداری تبادل لینک - تبادل لینک سه طرفه و تبادل لینک رایگان

    آمارگیر وبلاگ