به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

پیشواز ایرانسل امین حبیبی وقتی به تو فکر میکنم
جمعه 08 تیر 1403
نکته: تمام آهنگ های پیشواز آلبوم روی کاور  درج شده

آهنگ های پیشواز آلبوم وقتی به تو فکر میکنم امین حبیبی

 
متن آهنگ های آلبوم وقتی به تو فکر میکنم امین حبیبی
جای تبلیغات شما
خرید شارژ
برترین کاربر ماه
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
تبلیغات
جای تبلیغات شما
پنل کاربری
تعبیر خواب
تازه های سرگرمی
پزشکی و سلامت
شیرینی پزی
اموزش پزشکی
خدمات وب و اسکریبت
خدمات بانکی
علمی و اموزشی
dream interpretation
مطالب مستند
مطالب خواندی
سریال
قصه ما مثل شد
ترفند
اموزش اندروید
آمار سایت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 1302
  • کل نظرات : 5
  • آمار کاربران
  • کل کاربران : 1
  • افراد آنلاین : 76
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 822
  • گوگل امروز : 3
  • آی پی امروز : 239
  • بازدید دیروز : 125
  • گوگل دیروز : 5
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید هفتگی : 1,178
  • بازدید ماهانه : 10,446
  • بازدید سالانه : 50,606
  • بازدید کل : 1,184,401
  • اطلاعات
  • امروز : جمعه 08 تیر 1403
  • آی پی شما : 3.15.226.28
  • مرورگر شما : Safari 5.1
اتاق آرزو
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
خبرنامه
خبرنامه
با عضویت در خبرنـــــــــامه می توانید آخرین مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید .
آرشیو ماهانه
هایپرتمپ دات آی آر
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
پیشواز ایرانسل امین حبیبی وقتی به تو فکر میکنم
  • تعداد بازدید : 214
  • پیشواز ایرانسل امین حبیبی وقتی به تو فکر میکنم

    برای دانلود آلبوم جدید امین حبیبی به ادامه مطلب بروید

    برای دانلود آلبوم جدید امین حبیبی به ادامه مطلب بروید

    دانلود آهنگ بی قرار (اون که یه وقتی تنها کسم بود تنها پناه...

    MP3 – ۱۲۸

    02 Bigharar.mp3

     

    نکته: تمام آهنگ های پیشواز آلبوم روی کاور  درج شده

    آهنگ های پیشواز آلبوم وقتی به تو فکر میکنم امین حبیبی

     

    متن آهنگ های آلبوم وقتی به تو فکر میکنم امین حبیبی

    نگرانم

    نگرانم واسه روزی که تو پیش من نباشی
    پاشم از خواب و ببینم تو میخوای ازم جدا شی
    نگرانم واسه روزی که نتونم با تو باشم
    التماست منم اما تو بگی میخوام رها شم
    نگرانم نگرانم نگرانم نگرانم نگرانم
    دلم پریشونه پره خونه بیا برگرد بیا خونه
    تو نگاهت برام جونِ بی تو میشم یه دیوونه
    نذار اون روزو ببینم نذار دنیام زیرو رو شه
    دل من طاقت نداره با نبودت رو به رو شه
    تو خودت میدونی جونم به نگاههای تو بسته ست
    اگه چشماتو نبینم دلم از زندگی خسته ست
    بگو میمونی تا قلبم یکمی آروم بگیره
    بدجوری دلشوره دارم بگو تا دلم نمیره

    بی قرار

    اونکه یه وقتی تنها کسم بود
    تنها پناه دل بی کسم بود
    تنهام گذاشت و رفت از کنارم
    از درد دوریش من بیقرارم
    خیال میکردم پیشم میمونه
    ترانه عشق واسم میخونه
    خیال می کردم یه همزبونه
    نمیدونستم نامهربونه
    با اینکه رفته اما هنوزم
    از داغ عشقش دارم میسوزم
    فکر و خیالش همش باهامه
    هرجا که میرم جلو چشامه جلو چشامه
    دلم میخواد تا دووم بیارم
    رو درد دوریش مرحم بزارم
    اما نمیشه راهی ندارم
    نمیتونم من طاقت بیارم
    نمیتونم من طاقت بیارم
    اونکه یه وقتی تنها کسم بود
    تنها پناه دل بی کسم بود
    تنهام گذاشت و رفت از کنارم
    از درد دوریش من بیقرارم
    خیال میکردم پیشم میمونه
    ترانه عشق واسم میخونه
    خیال می کردم یه همزبونه
    نمیدونستم نامهربونه
    با اینکه رفته اما هنوزم
    از داغ عشقش دارم میسوزم
    فکر و خیالش همش باهامه
    هرجا که میرم جلو چشامه جلو چشامه
    دلم میخواد تا دووم بیارم
    رو درد دوریش مرحم بزارم
    اما نمیشه راهی ندارم
    نمیتونم من طاقت بیارم
    نمیتونم من طاقت بیارم

    درد


    میدونم خیلی غریبی
    میدونم دلت شکسته
    میدونم از غم و غصه
    خسته ای خسته خسته
    میدونم توی دلامون 
    چیزی نیست جز غم دوری
    ولی چاره ای نداریم
    جز تحمل و صبوری
    خدا بزرگه عزیزم اینجوری بی تابی نکن
    بخواب تا آروم بگیری خوابتو بی خوابی نکن
    خدا بزرگه نفسم غصه نخور گریه نکن 
    اشکاتو پاک کن و با اشکات منو دیوونه نکن
    تا میخوام بیام سراغت نفسم میگیره از درد
    یه صدایی توی قلبم زمزمه میکنه برگرد
    نمیخوام به خاطر من سرزنش بشی یه روزی
    به خدا برام عزیزی نمیخوام به پام بسوزی
    تو تموم زندگیمی جز تو هیچکسو ندارم
    ولی عشق من نمیخوام پا تو زندگیت بذارم

     

    متن آهنگ وقتی به تو فکر میکنم


    وقتی به تو فکر میکنم خاطره هام زنده میشه
    از جا دلم کنده میشه دوباره شرمنده میشه
    شرمنده میشه پیش من که بت بگه دوست داره
    بگه فقط تورو داره بازم داره کم میاره
    روش نمیشه آخه خودش میدونه درد من چیه
    میدونه بین ما دوتا جدایی تقصیره کیه
    میدونه دوباره براش خوابای ناجوری دیدی
    اما بازم نمیتونه نگه تو اونو دزدیدی
    شیرین ترین خوابی که دیدم تو بودی
    تو شیرین ترین رویا که داشتم تو بودی
    تو شیرین ترین دردی بودی که کشیدم
    کسی مث تو،تو دنیا من ندیدم
    توی تموم زندگیم دلم ازم چیزی نخواست
    به جز تو که توام واسه دلخوشی خودم میخواست
    دلش میخواست کنار تو باشه و عاشقی کنه
    میخواست رو دیوار دلش عکستو نقاشی کنه
    میخواست تو زندون نگات خودشو زندونی کنه 
    برای اون رنگ چشات خودشو قربونی کنه
    فقط میخواست با تو باشه
    پیش تو آواره باشه
    حتی اگه پیش تو یه عاشق بیچاره باشه

     

    عاشقت منم


    عشقم همدمم پاره تنم باور کن منو عاشقت منم
    عشقم همدمم پاره تنم جز تو از کسی دم نمیزنم
    میخوام با تو باشم تو دل تو جا شم
    میخوام با تو غرق خیال و رویا شم
    میخوام تو کنارم باشی و بمونی
    عشقمو تو چشمام ببینی بخونی
    با تو زندگی خیلی بهتره بی تو قلبمو غصه میبره
    با تو تو دلم دلخوشی دارم هرچی که بشه کم نمیارم
    من با تو جوونم و پیر نمیشم
    از دیدن تو آخه سیر نمیشم
    میخوام تا همیشه باشیم واسه هم
    با همدیگه باشیم تو شادی و غم
    دلم میخواد تو چشات خیره بشم
    عکس چشاتو تو چشام بکشم
    تو که پیشمی میخوام داد بزنم
    نمیتونم من ازت دل بکنم

     

    عشق همیشگی


    لالالالا لالا گل پونه
    بیا که بدون تو دل خونه
    بیا که بدون تو تن خستم
    لبریز از حس جنونه

    لالالالا لالا گل لاله
    زندگی بی تو واسم محاله
    بیا از اون وقتی که رفتی
    این دل داره همش می ناله

    گریه شده کار من و
    غصه شده همدم من
    قطره ی اشک تو چشام
    شده شریک غم من

    خونه بدون تو شده
    مثل یه زندون سوت و کور
    من موندم و هق هق واسه
    خاطره های جور واجور

    بیا که با اومدنت
    تموم می شه درد های من
    بیا که وقتی تو باشی
    قشنگ می شه دنیای من

    لالالالا لالا گل پونه
    بیا که بدون تو دل خونه
    بیا که بدون تو تن خستم
    لبریز از حس جنونه

    لالالالا لالا گل لاله
    زندگی بی تو واسم محاله
    بیا از اون وقتی که رفتی
    این دل داره همش می ناله

    بدون که تو هق هق من
    جز غم دوری حرفی نیست
    بدون دلیل گریه هام
    جزبی تو بودن چیزی نیست

    برای من که عاشقم
    عشق همیشگی تویی
    اون که کنارش دل خوشم
    فقط تویی ،تویی ،تویی

     

    پنجره


    پنجره ها ، فرصت دیدار منو تو بودن
    پل عبوری واسه احساس من و تو بودن

    پنجره ها بسته شدن
    دلهای ما خسته شدن

    پنجره ها بسته شدن
    دلهای ما خسته شدن

    هر روز از صبح تا غروب 
    کنج خونه می شینم

    خیره میشم به پنجره ، شاید تو رو ببینم

    پنجره ها وا نمیشن
    حتی واسه یه لحظه

    طفلی دل عاشق من
    تو تنهاییش می لرزه

    پنجره انصاف تو کو؟
    دیگه دارم می میرم

    خسته شدم از بی کسی
    تو چنگ غم اسیرم

    پنجره وا شو تا بازم
    عزیزمو ببینم

    آخه تا کی تو تنهایی 
    منتظرش بشینم

    پنجره من و ببخش اگه صدام بلند بود
    اگه فریاد زدم و حرفام یه ذره تند بود

    پنجره دست خودم نبود ، خدا میدونه
    آخه من چکار کنم دارم میشم دیوونه

    پنجره بسه دیگه ، وا شو بزار ببینم
    آخه تا کی باید این جوری اینجا بشینم

    پنجره بسه دیگه ، سوزوندی رویاهامو
    پنجره گریه داره ، کور میکنه چشامو


    پنجره انصاف تو کو؟
    دیگه دارم می میرم

    خسته شدم از بی کسی
    تو چنگ غم اسیرم

    پنجره وا شو تا بازم
    عزیزمو ببینم

    آخه تا کی تو تنهایی 
    منتظرش بشینم

     

    جدایی



    تو عشق خوب منی
    گل محبوب منی

    تو عزیز این دلِ 
    پرِ آه ، پرِ آه ، پرِ آشوب منی

    تو عشق ناب منی
    همش تو خواب منی

    تو تنها مرهم این
    دل بی ، دل بی ، دل بی تاب منی

    تو رویای شبهای
    پر از سر درد منی

    تو گرمای این دل
    نحیف و سرد منی

    تو تنها همدم من
    تو تنها یار منی

    تو تنها مونس من
    گل بی خار منی

    تا وقتی پیش منی
    من هیچی کم ندارم

    دلم می گیره اگه
    نباشی تو ، کنارم

    دل من هیچ کسی رو
    به جز تو دوست نداره

    به جز تو توی دلم 
    کسی پا نمی زاره

    همیشه عاشقتم
    اسیر و حیرونتم

    تو قلب و جون منی
    به خدا دیوونتم

    نزار از غصه دلم توی سینه بمیره
    به خدا دوری تو جونمو از من می گیره

    نزار اشکهای منو همه دنیا ببینه
    نزار این تیر جدایی توی قلبم بشینه

     

    بی تو

    ای که نگاه تو به من منو از خودم غافل میکنه
    ای که خودم دلم عاشقت بودنو یه لحظه ول نمیکنه
    ای که چشمای قشنگت منو تا پیش ابرا میبره
    ای که زندگی بی تو واسه من از مردن خیلی بدتره
    دنیای بی تو یه زندونه بی تو تو تنم جون نمیمونه
    بی تو من دنیارو نمیخوام دستمو بگیر تا با تو بیام
    هرچی که تو بخوای همون میشم
    زمین میشم و آسمون میشم
    تو بی کسیت کس میشم واسه تو
    ققط دلمو میدم من به تو
    ابر میشمو مبیارم روی تو
    یه گل میشمو میدم بوی تو
    سنگ بیابون چشمات میشم
    برات میمیرمو فدات میشم

     

    فدای تو چشمام





    دارم دق میکنم / تحمل ندارم

    دیگه خسته شدم / دارم کم میارم

    دلم تنگ شده و / دیگه نا ندارم

    همش فکرِ توام / همش بیقرارم

    دیگه اشکی برام / نمونده که بخوام

    برات گریه کنم / فدای تو چشام

    دلم داره واسه / تو پرپر میزنه

    تو رفتی و هنوز/ خیالت با منِ


    بدونِ تو کجا برم ، کنارِ کی بشینم!

    تو چشمای کی خیره شم خودم رو توش ببینم

    تو که نیستی به کی بگم چشاشو روم نبنده

    به کی بگم ؟یکم نازم کنه! که بِم نخنده!

    بدونِ تو با کی حرف بزنم دردت به جونم

    تو این دنیا به عشقِ کی ؟ به شوقِ کی بمونم؟!

    به جونِ چشمات از /تمومه این، زندگی سیرم

    توکه نیستی همش / آرزو میکنم بمیرم

     

    جمعه
    جمعه رسیده و دلم دوباره چشم به راهته
    نشسته کنج سینمو دچار اشک و آهِته
    هواتو کرده این دلم بازم بهونتو داره
    آخه دل بی کس من همش تورو کم میاره
    جمعه رسیده و دلم خیره شده به آسمون
    منتظره که تو بیای آقای خوب و مهربون
    بیای و با اومدنت ساکت و آرومش کنی 
    آتیش دوری رو واسه همیشه خاموشش کنی
    تمام آرزوش شده فقط یه لحظه دیدنت
    فقط یه مرتبه قدم روی چشاش گذاشتنت
    تموم زندگیش شده گریه واسه اومدنت
    ناله و اشک و التماس برای زود رسیدنت
    خودت میدونی این دلم چقدر تورو دوست داره
    نمیذاره جز تو کسی توی دلم پابذاره
    خودت میدونی همیشه اسم تو رو زبونشه
    هرجای این دنیا باشه عشق تو توی خونشه
    بدون تو دنیا براش مثل یه زندون میمونه
    راه نجاتشو فقط اومدن تو میدونه
    بدون تنهاترین تنهای دنیا دلمه
    غریب ترین غریبه غریبه های عالمه

     

    نویسنده : ایمان تاریخ : چهارشنبه 12 آبان 1395 امتیاز :
    موضوعات : متفرقه , اهنگ ,
    برچسب ها : امین حبیبی وقتی به تو فکر میکنم , امین حبیبی وقتی به تو فکر میکنم متن , امین حبیبی وقتی به تو فکر میکنم 320 , امين حبيبي وقتی به تو فکر میکنم , امین حبیبی وقتی به تو فکر میکنم متن آهنگ , امين حبيبي وقتي به تو فكر ميكنم , اهنگ پیشواز امین حبیبی وقتی به تو فکر میکنم , دانلود ترانه امین حبیبی وقتی به تو فکر میکنم , دانلود آهنگ امین حبیبی وقتی به تو فکر میکنم متن , متن آلبوم امین حبیبی وقتی به تو فکر میکنم , امین حبیبی متن وقتی به تو فکر میکنم , متن وقتي به تو فكر ميكنم امين حبيبي , متن اهنگ امین حبیبی بنام وقتی به تو فکر میکنم , متن شعر وقتی به تو فکر میکنم امین حبیبی , دانلود اهنگ امين حبيبي وقتي به تو فكر ميكنم , دانلود البوم امين حبيبي وقتي به تو فكر ميكنم , دانلود البوم جديد امين حبيبي وقتي به تو فكر ميكنم , کد آهنگ پیشواز امین حبیبی وقتی به تو فکر میکنم , آهنگ پیشواز آلبوم وقتی به تو فکر میکنم امین حبیبی , دانلود رایگان آلبوم امین حبیبی وقتی به تو فکر میکنم ,
    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در جریان بگزارید.

  • کد امنیتی رفرش
    تبادل لینک
    سامانه تبادل لینک هوشمند لینیک تبلیغات رایگان - درچ رایگان آگهی و تبلیغات پارتیشن و مبلمان اداری - فرآذین تولید کننده پارتیشن و مبلمان اداری تبادل لینک - تبادل لینک سه طرفه و تبادل لینک رایگان

    آمارگیر وبلاگ